FINKBRÄU, SMÄLT CHÈVRE, PINNEN, PEPPEN?!

ja asså
alla ni som tänker
shit fan
rebecka är ju den coolaste personen
med en superhäftig blogg
som inte uppdateras ofta nog
för att stilla min überballabloggarhunger,
till er säger jag flåt
men det flyger bollar i luften så ja blir helt skelögd.
på riktigt!
Pinnen är på besök
och då måste man ju ut o veva armen
var och varannan sekund
och på tal om armar
har en annan lång yngling ramlat på sin nya blåa cykel med avkortade styren
och brutit armen
le connard....
kan inte jobba på sex veckor, wtf?!
sen såg jag en duva som åt förnöjt av en fredagsspya imorse
och sen ska jag o pinnen ha konsert
på Pop In
6e april
och peppen är VILD!
förband åt Monster från Califooornia.
det repas varje dag
och 24 gäster är konfirmerade på facebook
och man kan ju kanske gå på konsert med bruten arm
tycker man...
hepp hepp
tidne är ute!
nu ska det drickas öl hos felicia
för Thibault som jobbade sin sista dag idag
o sen börjar en ny svenska på måndag
hoppas hon är tusen ggr sämre på franska än jag......
ehe?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

vem e pinnen?

2009-03-29 @ 14:45:44
Postat av: Josefin

Meh! Hallå? Vem ÄR Pinnen? Och fy faaan va kul att ni ska ha spelning! Vad ska ni spela? Jag saknar dig så jag dör och har ont i magen för det verkar inte som om jag kommer att ha råd att komma! Det måste gå på nåt sätt men jag har nu 800kr hela månaden! Åh, jag vet inte hur vi ska göra! I'll think of something, men har du några förslag är de välkomna! PUSS

Postat av: madman

ja pinnen är ju anton eller www.myspace.com/knudttourette som jag gick rytmus med!

2009-03-31 @ 09:55:20
Postat av: karl.

heja pinnen! hälsa honom från mig! och kram på dig, vi saknar dig alla och din bogg är bäst! utropstecken!!!

2009-03-31 @ 22:56:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback