ETT ÖPPET ÖGA, EN NAKEN ARM

kapris är gott
senaps- och honungsdressing är också gott
idag har jag ätit den godaste maten
och jag har lagat den alldeles själv
tack, becka

MAD MAN säger:

joo men jag orkar inte vara singel!

Simona-www.malinsimona.blogspot.com säger:

Jag orkar inte heller vara singel

men har lagt ner varenda kille som existerar

MAD MAN säger:

nej jag behöver nån söt o varm att hålla om

Simona-www.malinsimona.blogspot.com säger:

Killar är varken söta eller varma

MAD MAN säger:

tjejer som gäller då eller?

Simona-www.malinsimona.blogspot.com säger:

Mest bakom flötet oftast

MAD MAN säger:

hårda sanningar malin


Kommentarer:
Postat av: Anonym

hahahaha gud vad kul! malin är HÅRD. jag vill träffa dig rebecka jag saknar dig!!!!!!!

2009-05-15 @ 00:19:22
Postat av: Anonym

från erika by the way och gud vad fint du skrev om mig :D

2009-05-15 @ 00:19:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback