AND I LOVE YOU BABY RIVER DEEP MOUNTAIN HIGH

jag har inga pengar att ringa för på hemtelefonen heller
annars hade jag ringt min mamma på stört
och sagt HAHAHAHAHAHAHA
och JAG ÄLSKAR DIG
men jag säger det i cyberspace istället
HAHAHAHAHAHAHA
JAG ÄLSKAR DIG


jag har fått en ny roomie
vi vaknade för en halvtimme sen
klockan två
en söndag
kändes konstigt
men bra
jag har ett blåmärke med skrapsår på armbågen
blev puttad av en steroidpumpad vakt igår utanför en klubb
och ramlade på marken
plaff
aj
men annars var det en grym kväll
men finfina personer
saftvin
asgod chèvre/sugarsnaps-pasta till fyllekäk klockan halv fem
och asgoda smörkakor klockan fem
jag tror att det kommer bli hemskt bra det här.
OCH SNART KOMMER MIN SYSTERRRRRRR MUAHAHAHAAAA!!!!
då kommer ni alla önska att ni var vi, inte för att va taskig, men det kommer ni, ni kan få vara det i fantasin!

dagens lista:

VAD JAG SKA GÖRA IDAG
¤ äta frukost, förslagsvis rostmackor med pesto, brie, tomat, paprika, sallad och oliver och en stor latte, ett glas juice och kanske en apelsin
¤ streama family guy
¤ dagdrömma om göteborg
¤ göra läxan (suck): göra lite research och span för att få idéer till kommande julskyltning... LOL
¤ ta ett bad? JA, MUMS!
¤ skriva ett otroligt viktigt mejl till von Chilli (BLÄ, PALLA)
¤ vika tvätt
¤ FIKA
¤ skriva lite brev
¤ spela lite musik (viktigt gig coming up, eventuellt med en OTROLIGT viktig person...)
¤ gå.. ut....anför dörrn? hmmm....
¤ äta lunch/middag, förslagsvis kokosmjölk/curry-grytan från igår

kanske bästa listan på länge...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback