I HAD IT ALL SET FOR ME I GOT LOST AND DROPPED THE KEYS TO MY HOUSE



dagens lista:

SAKER JAG INTE BORDE HA GJORT:
¤börjat skriva den här listan istället för att sova
¤delat på två flaskor vin (en vit, en rosé) med Madde ikväll. start klockan.... 17..18 nån gång?
¤struntat i att repa ordentligt inför morgondagens spelning
¤skickat iväg tre plexiglashyllor till Marion på PA5 som jag själv behövde idag för att vika fem miljarder kortärmade skjortor som kostar den hutlösa summan 52 euro styck
¤klämt allt jag klämt i mitt ansikte
¤krossat ett argentinskt litet hjärta
¤missat roskilde 2009
¤tagit mig an att skriva den här listan med förhoppning om att faktiskt kunna avsluta den









jag ångrar ingenting
god natt



Kommentarer:
Postat av: Josefin

Baby! Det kommer gå skitbra idag. Du är fantastisk och magisk och när du sjunger kan man inte göra annat än älska dig. Du är rock n' roll för fan för att citera en av dina kollegor i rockbranschen. Tänk att ni var tvungna att vika de där jävla skjortorna alltså. Jag skulle aldrig köpa dem även om de hängde iofs. Du kan väl höra av dig imorrn och berätta hur det gick. Peppkramar, lyckosparkar och nafs i öronen

Postat av: Matilda!

Fina älskling! Jag håller med din syster. Du är verkligen helt fantastisk! Jag skickar varma tanke-kramar till dig! Vi kan väl ringas i helgen kanske? Lycka till! PUSS!!

2009-11-19 @ 14:29:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback