INTE LÄNGRE SNEDTÄND TUMMELISA

igår blev jag stood up av en dejt
idag var jag på jobbet från 12 till efter midnatt
igår åt jag middag på libanesisk restaurang
idag åt jag lunch & middag på McDonalds
igår vaknade jag förkyld
idag somnar jag förkyld
igår for Erika och Ida hem
idag ville jag öppna chokladkalendern de gav mig
igår var jag på museum och såg bilder av Henri Cartier-Bresson och Josef Koudelka
idag åt jag inga lussebullar och jag drack heller ingen glögg
imorgon...
vore det soft att hänga med de här kidsen

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Oj, vad var det för korkboll som missade en dejt med DIG! Hoppas att han också missade den libanesiska middagen. Brukar aldrig säga att någon är en loser - men den där snubben kan man inte kalla någonting annat. Nåja - his loss, not yours!

Det värmer modershjärtat att se att du har skaffat dig några trevliga pojkkamrater också att umgås med ute i friska luften. Fina killar som både kan chilla och fokusera stenhårt.

Balans, balans, balans. En sund själ i en sund kropp och allt det där. En liten mustasch inger ju också alltid förtroende.

Way to go! Maman

P.S. OMG -kollade just upp Koudelka och fattar att han var den som tog bilderna från PRAG -68 som man inte glömmer. I alla fall inte den här:

68prague.html" rel="nofollow">http://www.justseeds.org/blog/2009/01/invasion68prague.html

Han är grym!

2009-11-30 @ 19:30:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback