OH NO, NOT AGAIN!

15 euro för att ladda telefonen.
trodde ju att allt gått som smort.
inser ett dygn försent att inga pengar kommit in på telefonen.
och kortet med koden är förstås på soptippen.
pinsamt skulle man kunna säga.
jag kom av mig lite i all storstädning.
MEN
när jag väl ryckt upp mig,
tänkt att pengar ändå bara är sämst ungefär som en stor tönt
och faktiskt tagit ett stadigt grepp om dammsugaren
för att ta mig an det sista rummet i lägenheten

går den jäveln sönder....
dammsugaren alltså

upp o hoppa o sätt dig på en åsna!
ungefär så känns det nu

igårkväll läste jag igenom en massa dikter jag skrivit under åren 2003-2004
jag undrar om livet någonsin kommer kännas på samma sätt som när man var 15-16 år.
häromveckan trodde jag på allvar att jag var 22.
Jag hade liksom glömt att jag inte fyllt 22 än.
Att jag fortfarande är 21.
Varför har jag så bråttom tro?


vindruveansikte
roskilde
20 år

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Oh, my beautiful child! Du är till och med söt med vindruveansikte. Till och med jag som skulle kunna bli sårad eftersom jag har mina "vindruvor" inpulade lite överallt i fejan måste fnissa lite. Hemska motgångar du får mitt i städningen!Åh,mycket sympati! Men sätt dig på åsnan du! You know "donkey is not interested to obey his mistress" Take control! Girl power:

vewomen.jpg" rel="nofollow">http://i1.trekearth.com/photos/22181/donkeyvewomen.jpg

Stora kramar från mamma!

2009-11-08 @ 12:17:10
Postat av: Cool Cat

Wtf? Länken funkade inte. Nu då?

http://www.trekearth.com/gallery/photo227836.htm

Puss! Ma

2009-11-08 @ 12:28:42
Postat av: Cool Cat

Wtf? Länken funkade inte. Nu då?

http://www.trekearth.com/gallery/photo227836.htm



Pussar från Maman

2009-11-08 @ 12:33:54
Postat av: Josefin

Åh, jag känner igen mig så jäklans mycket. Typiskt med dammsugarhelvetet också. Det är nu det börjar baby, det här med åldersgrejen. Att på riktigt glömma hur gammal man är. Började för mig också vid 21. Fast jag trodde först att jag var 18. Sen trodde jag att jag var 23... Nu har jag glömt igen hur gammal jag är. Äldre än du iaf din tönt. Puss och kram

2009-11-08 @ 20:42:13
URL: http://www.josefinreinhard.blogspot.com
Postat av: Josse

Hahahahaha, kollar på den hör bilden igen! Du ser så sjukt rolig ut. Som en katt som ler i mjugg. Saknar dig som fan nu. Skriv nåt nytt på blogghelvetet så man vet vad som händish. PÖSS

2009-11-18 @ 21:35:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback