UNTITLED #1

sovdags sovdags MEN NEJ NEJ NEJ NEJ!!!
vill galoppera med vita hästar
på mjölchoklad med fluffat ris
...
...
...
jaja.
aj.
en luftbubbla sitter fast innanför revbenen.
bref!
såg en film idag.
THE WILD ONE.
hehehe, vilka fräsiga pojkar det var med i den filmen.
och vilka mopeder sen!
och alla tjejerna hade tuttar som liksom stod rätt ut och åt varsitt håll
och snajdade midjor
medan Marlon Brando hade värsta rumpan
och när han kysste tjejen skulle hon lika gärna kunna ha strukit med på kuppen
jag lovar
han var inte nådig.
fin film det där.
jämförelsevis oförutsägbar.

okok, nu MÅSTE jag sova.
börjar vid den okristliga timmen NIO imorn bittida.

här har två bilder från konserten i fredags.
solroser o allt!
ser lite religiöst berusad ut på den första hehehe...
 

Kommentarer:
Postat av: Jossan

Söstra mi, du är så vacker att det gör ONT! Åhhhhh, vad du är fin! Det var inte värsta grejen med Markus. Men det var så otippat att JUST HAN kom gående på RINGVÄGEN just vid MIG och såg uttråkad ut av sitt sällskap och sådär lidande drömsk blickande upp mot stjärnhimlen. Jag blev lite starsruck och vågade inte säga igen att han är min idol. Suck!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback