WE'RE BOTH DANCING TO THE BEAT OF YOUR HEART

sömn sömn sömn
det är allt jag begär
men ikväll är kvällen med stort K
Ferres band har sin sista spelning
Jag ska vara där
och stötta min stackars argentinare
som inte har det lätt
får en del knivar i ryggen....
själv slavar jag på ett lömskt företag
som sprider vidriga ideal,
går upp 05.10 om morgonen
och jobbar över
för minimilön...
Tar revansch genom att göra ett "Heja Sverige!"-skyltfönster
i gult och blått
(och svart o vitt också....)
Nu när det är höstlov är det svenskar
ÖVERALLT
och finnar och engelsmän också
det är rätt mysigt.
jag säger alltid Kiitos till finnarna.
dom är hemskt söta,
dom börjar alltid skratta förvånat.
här är en annan söt halvfinsk.
förresten en av de vackraste människorna på planeten

Hon kan också se ut såhär

men det gör inget...

Jag var på hemskt dåligt humör när jag kom hem från jobbet.
Skyltdockorna jag gjorde blev inge fina
(inte sveirge-skyltdockorna, dom äger)
Ulysse var aspinsam och vägrade ta tillbaka en tröja vars färg försvunnit helt i tvätten
fast kunden hade kvitto och köpt den för två veckor sen,
jag blev störd av jobbiga kunder hela tiden
jag fick ingen tid o göra klart det jag skulle göra
Olesia hade slarvat bort banden till klänningarna hon skyltat med
och jag hade en dålig hårdag.
När jag kom hem hittade jag bästa botemedlet.
Streama Family Guy-avsnittet när dom är Star Wars.
Vilken lycka...
Ajaj.
Nu kanske man ska knäcka en öl
och försöka lösa mysteriet om varför min kortbetalning avvisades på Lidl.
vill jag verkligen veta....?

Kommentarer:
Postat av: Matilda

Min älsklingpälskling! Jag SAKNAR DIG SÅ! Jag vill också vara i Pariis! Med diiig! Men jag har ingen tid, huga huga. Våran skiva släpptes idag! Jag skickar en till dig sen när jag får några! Tror den finns på Spotify iaf. Och kolla PSL-bloggen på Svt på fredag! Hihi. Vi måste Skypea nån dag snart. Jag saknar din röst och jag vill veta vad som händer och hur du mår. Jag tänker på dig hela ti'n.

2009-10-28 @ 22:25:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback