DO ANYTHING THAT YOU WANT ME TO JUST ASK ME ASK ME ASK ME

jag har cirkuskläder på mig
ljusgul magtröja och blommig bullkjol
men det blev för kallt om mellangärdet
så nu bytte jag.
och nu är jag hypnotiserad av BAMBOO BANGA
så det är svårt att skriva

det ligger en död duva i ett av träden i allén på väg till métron
den har legat där ett tag
som en tappad vante i en grenklyka
lite tilltufsad om vingarna
ganksa söt på långt håll
antagligen äcklig vid närmare granskning
ungefär som fransmännen i allmänhet

nu kommer lite svar på tal
josse: way ahead of ya!
jag ska sluta jobbet precis innan jag drar till barca
sen kommer jag tillbaka o chillar i Parre
i kanske två veckor
sen blir det roadtrip hem med pappo
o sen roskildeeeeee
kanske den bästa planen jag haft i hela mitt liv....
mamma: oroa dig inte för att jag skulle lida av prestationsångest
dagens åstadkommande är bara ett simpelt sätt för mig att reflektera över mina värderingar och prioriteringar. i miniformat liksom.
det är så mycket press på jobbet o så högt tempo överallt
så det är rätt skönt att klura lite på vad JAG tycker att jag gjort bra idag
vad jag kan klappa mig på axeln för.
och när vi ändå är inne på ämnet
dagens åstadkommande:
att jag faktiskt, trots extrem hunger och helgpepp o trötta ben, tog mig till posten efter jobbet och betalade elräkningen.
dagens bubblare:
att jag av en ren slump lyckades lägga vantarna på konsertbiljetter till BEACH HOUSE. tror det kan bli bra. det är hippt i alla fall. och eftertraktat. eehh... nämen pepp!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback